simoneeee

Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

Underbar Familjehelg

Av Simone - 17 juli 2013 18:51

 

Vi har haft en toppen helg hela familjen med massa bus,skoj o lek. 

Är stressigt att vara allihopa men jätte mysigt. Är så mysigt när både hjärtat o bonusdottern sover här och Mellie älskar de. Skrattar, klappar, dansar o leker för fullt med sin "storasyster" :)

Och hon tycker det är lika roligt att ha henne vid sin sida. Hon vill också hjälpa mig hela tiden med att välja kläder till henne på morgonen, hjälper till att byta blöja, ta på henne, mata henne och köra vagnen är roligast. Så fint när man ser hur hon lyser upp för hon känner sig duktig och stolt. 

Vi har ritat en massa, varit på lekplatser och sen hade vi disco i varadagsrummet allihopa haha.

Känns så rätt och mysigt att ha alla här, lagar mat och handlar tillsammans m.m

Var hemma hos min familj också och känns också så himla rätt. Mina föräldrar är så fina mot henne och leker mycket med henne och då blir man alldeles varm i hjärtat - Äntligen fått familjelivet ! :)

När vi sen ska gå och lägga oss ligger vi alla tre i samma säng, men med samma täcke.

Varmt blir de men det är de värt. Hon slänger upp både ben och armar o bara håller om en och det är verkligen kärlek ! 

 

Vet att vi kommer få en underbar framtid tillsammans o jag min bonusdotter har kommit varadnra så nära redan nu o bättre kommer de bli. Älskar henne, mitt hjärta o lilla Mellie !<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Simone - 1 september 2013 07:00

    Godmorgon allihopa !  Idag bär det av till #Rhodos !! :):) Har jätte mycket #resefeber haft det ett tag nu hehe, är #flygrädd så är nog mycket det som spökar men har intalat mig att de kommer gå bra så pulsen kan sänkas. Sen har de myc...

Av Simone - 31 augusti 2013 19:45

        Idag har vi haft kalas för Melinda som blev 1 år i torsdes. Kan inte fatta att tiden har gått så fort, min lilla tjej har blivit stor :) Var jätte mysigt och hade inte kunnat blivit ett bättre och roligare kalas :) Vi hade öppet hu...

Av Simone - 28 augusti 2013 19:47

En bra #amningsbehå #underlättar #livet för en #mamma jätte mycket. Men vad ska man tänka på när man ger sig ut på #behåjakt då?  Fick mycket #hjälp med det när jag skulle ut på jakt utav en vän till familjen, så tänkte dela med mig lite utav tipse...

Av Simone - 27 augusti 2013 17:33

  #resamedbarn Nu börjar det närma sig med stormsteg, vår #resa till Rodhos !  På söndag åker vi härifrån till Rodhos för att vara där en vecka, det blir jag, Melinda och mina #föräldrar. Ska bli jätte roligt och så #otroligt #skönt men är sa...

Av Simone - 25 augusti 2013 21:30


  Måste bara #rekommendera om en #app som kommit för oss #mammor! Den är super bra och hjälper alla mammor oavsett om du precis har fött eller om de var några år sedan. Den handlar om hur man ska #träna rätt för att få rätt på #magen !:) Det är e...

Presentation


Är en tjej på 21 år som blev mamma när hon var 20. Livet är fullt av stress, planering men också massa massa kärlek. Var från början ensamstående men klarade vardagen och mitt nya liv som mamma till min underbara dotter bra tack vare min familjs stöd. Har

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards