simoneeee

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Simone - 25 augusti 2013 21:30

 

Måste bara #rekommendera om en #app som kommit för oss #mammor! Den är super bra och hjälper alla mammor oavsett om du precis har fött eller om de var några år sedan. Den handlar om hur man ska #träna rätt för att få rätt på #magen !:) Det är enkla övningar som aktiverar de inre #magmusklerna och som då gör att din mage drar ihop sig på riktigt. Jag beklagade mig lite häromdagen ju om att min mage börjat känna sig lite putig så jag har laddat ner den och ska nu börja ! :)

Den har tydliga förklaringar på varför man ska träna de inre magmusklerna, som i sin tur ger dig en #plattare, #snyggare och framförallt #starkare mage! #Appen heter #mamma mage,  Ni kan även läsa mer om de på mammamage.se

Lycka till och håll tummarna för mig börjar imorgon ! :)

Presentation


Är en tjej på 21 år som blev mamma när hon var 20. Livet är fullt av stress, planering men också massa massa kärlek. Var från början ensamstående men klarade vardagen och mitt nya liv som mamma till min underbara dotter bra tack vare min familjs stöd. Har

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards