simoneeee

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Simone - 31 augusti 2013 19:45

       

Idag har vi haft kalas för Melinda som blev 1 år i torsdes. Kan inte fatta att tiden har gått så fort, min lilla tjej har blivit stor :)

Var jätte mysigt och hade inte kunnat blivit ett bättre och roligare kalas :)

Vi hade öppet hus då vi är en väldigt stor släkt. Bjöd på kallskuren buffe och tårta och kaffe. Jag och älskling hade hållt på hela morgonen och förmiddagen med att blåsa ballonger, duka fram, ställa allt i ordning och lägga upp maten på alla fat. Var riktigt roligt och vi var ett riktigt bra team.

Melinda fick väldigt mycket kläder och leksaker så nu är hösten och tiden på dagiset räddad hehe :) Nu ska vi trötta föräldrar natta barnen som med är helt slut efter en såhär lång dag för att sedan krypa till sängs. Imorgon är det också en stor dag för då ska vi åka till Rhodos !! :)

Presentation


Är en tjej på 21 år som blev mamma när hon var 20. Livet är fullt av stress, planering men också massa massa kärlek. Var från början ensamstående men klarade vardagen och mitt nya liv som mamma till min underbara dotter bra tack vare min familjs stöd. Har

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards