simoneeee

Alla inlägg under september 2013

Av Simone - 1 september 2013 07:00

   

Godmorgon allihopa ! 

Idag bär det av till #Rhodos !! :):)

Har jätte mycket #resefeber haft det ett tag nu hehe, är #flygrädd så är nog mycket det som spökar men har intalat mig att de kommer gå bra så pulsen kan sänkas.

Sen har de mycket att göra med att vi åker med Melinda, känns #skrämmande eftersom hon är så #liten men reser ju med mamma o pappa så hjälp har jag :)

Galet hur mycket som ska med haha men det mesta är faktiskt till Melinda, blöjorna o all mat hehe och såklart alla kläder - galet mycket #kläder.

Men de ska bli skönt att komma iväg till #solen, #äta god #mat, #shoppa, #bada och bara #njuta :)

Ha de underbart allihopa för de ska vi ha !!

Nu bär de av till #Sturup :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en tjej på 21 år som blev mamma när hon var 20. Livet är fullt av stress, planering men också massa massa kärlek. Var från början ensamstående men klarade vardagen och mitt nya liv som mamma till min underbara dotter bra tack vare min familjs stöd. Har

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards