simoneeee

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Simone - 18 juli 2013 18:51

Idag har jag, Mellie och min mamma varit på stranden. var jätte fint väder blåste dock en del men var ändå skönt att få komma ut. Var Melindas första gång på stranden och hon tyckte det var jätte spännande med allt folk, vattnet och sanden. Vi hade med oss ett stort paraply så hon fick skugga vilket hon gilla såg så stolt ut där hon satt med sin majskrok :)

Efter ett tag gick vi ner till vattnet så hon fick känna på de, var iskallt så trodde inte hon skulle gilla de men de gjorde hon stampa så glatt o skrek hehe :)

Sen åt vi självklart glass vilket var tummen upp för henne:)

Ett bra tips är att ta med leksaker som man kan hälla kallt vatten i som dem kan leka med för då "dricker" dem samtidigt som dem leker :P

 

Nu är vi hemma och har duschat/badat bort all sand och hon somnade helt utslagen i sängen efter all dags äventyr :)

 

Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar som jag lagat till mig o mannen ska bli så gott ! Marinerad fläskytterfile med klyftpotatis o sås , Mums !

Sen blir de The Lone ranger som film ikväll - mannen är överlycklig hehe :)

Ha en fortsatt bra kväll alla ! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en tjej på 21 år som blev mamma när hon var 20. Livet är fullt av stress, planering men också massa massa kärlek. Var från början ensamstående men klarade vardagen och mitt nya liv som mamma till min underbara dotter bra tack vare min familjs stöd. Har

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards