simoneeee

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Simone - 24 juli 2013 20:33

 

Idag har det varit full rulle både för mig o Mellie. Dagen började med #frukost#stranden med mamma. Var super #mysigt och mellie hade fullt upp hela tiden. Med att titta på barn, leka med sanden, tugga på allt o krypa runt o klättra hehe :) Så söt nu när hon har börjat peka på allt o försöker säga titta :) Nyfiken liten busunge :)

Men gud va mycket det är man ska tänka på att packa ner haha tog aldrig slut, tur man har vagnen !

Stort paraply, skötväskan som väger ett ton med blöjor, våtservetter leksaker, vatten o mat o snacks.. handdukar, filt och solkräm och ja en massa massa annat. har verkligen checklistan inprogrammerat i huvet som man går igenom punkt o pricka haha :)  Var som mamma sa när jag beklaga mig lite om hur tung den var att köra - att det är nu du absokut inte ska klaga nu har du någonstans att hänga allt, tänk sen när du ska bära allt själv ! Ehh oj ja tänkte inte på de... haha men men tur man hitat en stark karl inann de händer som får hjälpa till att vara #packåsna :)<3

Sen när vi var klara på stranden och hade packat ihop allt så gick vi såklart och köpte #glass - ett måste !:)

Därfter blev det inom affären för att köpa lite o hämta Mellies jacka som jag beställt ifrån coolkids.nu såå fin, jätte fin hemsida förresten, rekommenderas verkligen. 

Sen fick mellie ett litet bad och därfter sov hon gott började då förbereda maten åt mig o mannen, köttstek i ungnen, med klyftpotatis och jensens favorit sås (också ett bra tips). När klockan sen blev sex var det dags för mellies pappa att ha #umgänge... känns fortfarande sådär, men börjar väl "vänja" sig eller vad man ska säga. Skönt med kristoffers #stöd i de hela. Han kom nästan precis tillbaks med henne.. helt skitig var hon så var bara att tappa upp ett nytt bad.. nu sover hon gott i sin säng och jag tar de lugnt på balkongen med en kopp kaffe för att snart lägga sig ner bekvämt och titta på film med baby. Stekta gröna tomater blir de, underbar film som gör en alldeles varm - varmt minne jag har från mig o mamma när vi sett den hihi:)

ha en underbar kväll allihopa ! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är en tjej på 21 år som blev mamma när hon var 20. Livet är fullt av stress, planering men också massa massa kärlek. Var från början ensamstående men klarade vardagen och mitt nya liv som mamma till min underbara dotter bra tack vare min familjs stöd. Har

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards